Prawo do odstąpienia od umowy

W przypadku towaru kupionego poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość (np. w sklepie internetowym), konsument ma  prawo do zwrotu czyli do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni. Kupujący dokonuje zwrotu na własny koszt. Wyjątek stanowi zakup na imprezach plenerowych tj. targi, kiermasze, jarmarki itp. Taki zakup traktowany jest jak zakup w sklepie stacjonarnym .

Aby towar kwalifikował się do zwrotu, musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go klient otrzymał. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.

Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do umów określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, m.in. w stosunku do umowy:

  1. a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego indywidualizowanych potrzeb;

Termin

Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie 14 dni od dnia od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem.

Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy, aby klient przesłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Jak dokonać zwrotu?

Proszę w tym przypadku o wysłanie na adres: colormama.pl@gmail.com wiadomości e-mail z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. W wiadomości napisz jaki towar chcesz zwrócić, numer zamówienia oraz swoje dane osobowe (imię i nazwisko klienta).

Po otrzymaniu od Ciebie wiadomości z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, zweryfikuje Twój zwrot, a następnie otrzymasz w ciągu 48 h potwierdzenie z dalszymi instrukcjami w celu realizacji zwrotu produktów.

Po otrzymaniu paczki i sprawdzeniu produktów, zostaną wypłacone pieniądze. Jak tylko to nastąpi, otrzymasz ode mnie wiadomość e-mail z potwierdzeniem. 

Gdzie wysłać towar?

Zwracany towar wraz z ewentualnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy proszę przesłać (kurierem, Inpostem lub poprzez Pocztę Polską) na adres:
 Colormama, Ela Twardowska,
ul. Szczęśliwicka 54/706
02-353 Warszawa
Paczkomat Inpost: WAW551M

Koszt dostarczenia towaru ponosi klient, a paczki wysłane za pobraniem nie będą odbierane.

Termin

Zwrot dokonanych przez Państwa płatności, (z wyjątkiem kosztów dostarczenia) zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwróconych produktów.

Reklamacje

W celu zgłoszenia reklamacji Prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:

  1. Reklamacje jakości wykonanych usług należy zgłosić na adres colormama.pl@gmail.com. W mailu zwrotnym Klient zostanie poinformowany o procedurze rozpatrzenia reklamacji, która nie powinna trwać więcej niż pięć dni roboczych.
  2. Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub oświadczeniem o składanej reklamacji proszę przesłać na adres
    Colormama, Ela Twardowska,
    ul. Szczęśliwicka 54/706
    02-353 Warszawa
    Paczkomat Inpost: WAW551M
  3. W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo proszę o dokładne zabezpieczenie paczki, aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie. Koszt dostarczenia towaru ponosi klient, a paczki wysłane za pobraniem nie będą odbierane.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń prac w transporcie mogą być uwzględnione tylko w przypadku stwierdzenia uszkodzeń przesyłki w obecności kuriera.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji Towaru. O wyniku rozpatrzenia reklamacji zostaną Państwo powiadomieni drogą mailową.

Dla celów usprawnienia procesu reklamacji Klient powinien przekazać Towar Sprzedawcy wraz z formularzem reklamacji/ oświadczeniem o składanej reklamacji.